Inte mycke

...att säga om denna dag...
Jag har jobbat några timmar - alltid trevligt att träffa folk...

Jag har läst nästan klart allt som ska läsas till litteraturseminariet
och det känns himla skönt!

Nu ska jag ta boken med mig till sängen så jag kan läsa lite innan jag slår ihop mina blå...

Jag ska upp satans tidigt i morron
redan kl 04.20 ringer klockan!!!

Västerås nästa med bilen - känns lite jobbigt med tanke på hur trött jag är nu, men det är som det är...

Otvättad å full med skräp, men det får de ta ; )

Nej mina vänner, som sagt, Västerås nästa - får se vad den staden har att erbjuda förutom gurka
Det får ni se i mon ; )

såååv allra skönast nu

 


Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att ni får en trevlig dag... håll ögonen öppna bara och kör försiktig

kramar

2009-09-01 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0