Just idag är jag stark...

Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Kenta Gustafsson

Jag har så underbara vänner!!!
TACK!!
För alla fina ord.


Jag har idag mest bara varit - i alla fall på förmiddagen.
Kl. 14 hade jag ett möte på Söderskolan med rektor och SYV
Och det är nu klart att jag ska vara där på min praktik!!

JIPIIIE!!!
Kul arbetsuppgifter har jag också fått, dock innebär de att jag måste jobba lite med dem i förväg för att vara med från början. Men kul känns det i alla fall och det känns "mer på riktigt" nu!!!

Det är underbart skönt att få skriva av sig här
det underlättar när man mår dåligt.

Efter mötet tog jag Maria och Hasse med mig på Daisys för en bit mat innan jag åkte en snabbsväng till min
föralltid "särbo" MIA.
Sedan va det dax för vattengymnastik - jag tyckte det va lite lätt men OK, det va ju faktiskt många äldre med
(tror jag sänkte medelåldern med 30 år?!?)

men känner nu att det va nog mer än jag trodde.

Nog om det
Mattias Lu gav mej toppennyheter igår som gör mig riktigt glad IDAG när jag tänker på dem
Men de nyheterna håller jag för mej själv ett tag.

Sedan vill jag bara krama om er alla för att ni ändå bryr er om mig
fast jag kan vara riktigt "bitchig" ibland
Det låter mer än det är - tro mej.
Fast oväsen kan ju vara jävligt jobbigt ; )


För att citera min frisör, hudvårdskonsult, mamma till mitt gudbarn (som jag måste ta tag i mer!!) och vän...

"Livet ska inte styra dig. Du ska styra livet och det du inte kan styra måste du släppa"

Underbara alla!!!

Sov gott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0