klart å betart

Japp så har man då bokat ytterligare en resa...
Karin, jag och Maria åker till Göteborg den 4 december...

Maria och Karin ska gå på IDOL - fredagsfinal
och jag ska bara vara! och kanske julshoppa lite haha

Men det ska vi inte prata om nu...

Idag har jag varit till allra käraste syster 2 och hälsat på.
Mamma va där och henne va det flera veckor sedan jag träffade *skäms*

Sedan åkte jag hem och pluggade lite, tvättade och vilade en stund innan det va dax att hämta dottern efter hennes träning.

Sedan ner till allra käraste systerdottern 2 för att få massage - sååå underbart skönt...efteråt i alla fall.

Dit kom också allra underbaraste systerdottern 1 också och så världens bästa mamma
igen! 2 gånger på samma dag!!!

När vi kom hem därifrån satt Maria fart på piskan och fick mig att boka hotell - tåg och IDOL-biljetter till fredagsfinalen den 4 december...

Maria och Karin får gå på Scandinavium och titta dem, jag stannar på hotellet och ser istället.
Gillar ju inte sådana tillställningar nåt vidare jag ju...

Nu är det i alla fall HÖG tid att lyssna på Ann´s föreläsning
OM nu nätet vill fungera ; )

Kärlek till Er alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0