Lonley?!?

har en lite jobbig period nu
Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns tungt på något sätt...

Jag har svårt att fokusera på plugget - tappar tråden så fort jag börjar med någon uppgift
Jag vill inte ha folk nära - det känns som att jag stöter bort dem
Tårar kommer rätt vad det är utan att något särskilt har hänt

Det känns iblad som att jag håller på att tappa fotfästet.

Maria missuppfattar mig ofta och det blir tjafs fast det inte behöver vara så...
Hasse försöker, men det är så svårt att förklara hur det känns när jag knappt vet själv, och så fräser jag bara
Inte meningen vännen!!!

Mycket snurrar nu och jag behöver verkligen ta mej ner igen - men hur?
Jag har bara torsdag - söndag på mig att fixa det som är kvar i detta moment
men jag har tappat tråden -
Vad är det som ska göras?
Vad menar de med den här frågan?
Vad förväntas?

På nåt sätt ska det bli skönt att komma ner till Stockholm, men samtidigt inte
Det är ju inte direkt så att man vill lämna familjen - kanske helt oförstående
men samtidigt kanske det är det som kommer att få mej att "hitta tillbaka"?

Det finns hundratusenmiljoner saker som ska göras här hemma, men inget händer?!?
Kanske ska ta en sådan dag då jag fixar annat än skolarbetet?

Nej
Sova - det är vad jag ska göra nu i alla fall ; )

Nu känns det dessutom bättre när jag fått ur mej "problemet" här...


Kommentarer
Postat av: Jenny Wikman

Hej vännen!!

Har precis läst ditt inlägg. Blev så berörd och det sista jag vill se är att du är ledsen!

Jag tror att det är som du säger. Du måste landa.

Du har redan varit där en gång och då är det lättare att göra det igen. Du kanske ska låta allt vila för en dag...släppa telefonen, låta barnen ordna allt själv. Gör det du vill göra och inte det du måste och det andra vill att du ska göra!

Sedan såg du inget syfte med skolarbetet. Tänk dig en större bild, där du kommer att vara när du är klar. Din dröm måste vara större än ditt mål. Tex.. Din dröm kan vara att få ett jobb inom det du läser, god ekonomi, resa till alla ställen du vill, säga upp dig från alla dina jobb mm...

Ditt mål tex klara utbildningen och ta examen...du förstår vad jag menar va?

"Livet ska inte styra dig. Du ska styra livet och det du inte kan styra måste du släppa"

Nu blev jag väldigt djup men hoppas att du får tillbaka ditt syfte och mår bättre.

Många kramar Jenny

2009-09-23 @ 11:13:22
Postat av: malin

kramar i massor till dig

2009-09-23 @ 20:46:06
Postat av: Lotta

Älskar dig och du vet va jag finns.

2009-09-23 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0