fredag

mmm de e gött de!

Sitter nu vid min kära dator, Rasmus fixar mat själv och Maria har åkt till Örebro på cup.

Hasse är som bekant i Tännäs så nu ska jag njuta!!!
Det kommer ett par vänner och gör mig sällskap i kväll, men annars är det helt OK att
"få va sej själv för ett tag..."

idag har jag varit på sockenstugan för en minnesstund, skjutsat Maria och Bella till Sandviken, hämtat Bella, träffat Gunilla en snabbis, ätit mat på Monroes med världens bästa tjej.

OCH - det har börjat droppa in lite pengar på mitt konto nu så jag ska snabba mej att göra klart och sicka till dem som har betalat för sina auktioner...

Jag är vansinnigt imponerad över att folk bjuder så mycket för mitt "skit", men det är ju i och för sig alldeles utmärkt bra å - så får jag in lite pengar till vår kommande resa.
Inte dumt... inte dumt alls!!!

Här är mina sålda objekt
Klicka för att visa Megabild! Disco-kulaDiscokula - fick 20 kr för den
Klicka för att visa Megabild! Beige bommulsbyxorEtt par byxor som jag inte använder - 5 kr
Klicka för att visa Megabild! Beige skjortaBeige skjorta som Hasse inte använder (15 år gammal) - 26 kr
Klicka för att visa Megabild! Svart tunn tröjaKlicka för att visa Megabild! Svart festtopp 52-54Klicka för att visa Megabild! Svart spetstop
Dessa tre toppar fick jag 51 kr / st för!!!

Sedan har jag sålt fyra ljudböcker: Asyl, Gömda, Flickan som lekte med elden och Luftslotte som sprängdes
totalt för de 4 böckerna fick jag 96 kr...

Helt OK för mig
Dessutom är det ju dessa pengar jag får - köparna får ju lägga till frakten...

Ja - tradera det är bra det ;)

I morron blir det Hofors å cup
nu blir det en riktigt lat och skrattfylld kväll

Ses å hörs


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu blev jag oxå sugen på att börja sälja saker på tradera :)

2010-04-09 @ 22:33:50
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0