nytt å gammalt

Tänk att det blir så himla stökigt när man städar riktigt ;)

Herregud va skit man sparat på sig!

Jag kan i alla fall säga att det är riktigt skönt att bli av med detta - kanske inta alls i bästa tiden i mitt liv, men ändå. Förmodligen behöver jag detta som en rak motsats till mitt uppsatsskrivande.

Jag kan lova att det tar tid att sälja på tradera men det är det värt.
Jag förlorar ju ingenting på det! mer än tid ;)

Idag har Hasse och jag flyttat in de två garderoberna från Rasmus gamla rum in till "katastrofrummet".
Nu har han skjutsat dottern till Sandviken - en liten paus - innan han ska fixa lite hyllor till de två andra provisoriska garderoberna. Nu SKA jag skaffa mej ordning OCH HÅLLA DEN!

så där står jag just nu
sedan jag började med mina traderaauktioner har jag sålt för
2908 kr
och folkracebilen
2500 kr
= 5408 kr
Det är en fjärdedel av vår flygresa.

Så himlans skönt att ha dessa pengar och få loss dem. Normalt kastar man ju sådant man inte längre vill ha, men tydligen kan det ju finnas andra som vill ha det och dessutom betala för det ;)

Nu är det mat
tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0