söndag

å inte slut på helgen än - helt OK enligt mig

Idag har varit en rätt blandad dag, Jag har fortsatt i katastrofrummet, läst delar av en avhandling, sovit middag och spelat lite kort med älskade grannsyster, svåger och man.

Städningen:
Jag har hittat en massa saker, massor av skräp, en hel del saker som jag saknat och ännu mer RÅTTSKIT!
men det går sakta, 4 säckar med skräp har burits ut, två säckar med "hyggliga" kläder och skor som ska till ÅIF-loppisen. Sedan står det nog en 5-6 pappkassar kvar där inne nu som ska till lite olika ställen...
Dessutom har jag minst två tredjedelar kvar att röja!

Avhandlingen:
JOBBIG!!!
Jag vet inte vad jag ska ta med meig från den, det känns bara tungt...
Mia - nu måste vi träffas så jag får lite pluggork ;)

Kortspelandet:
Nä...
har tydligen tur i kärlek jag...

Nu ska jag ta mej en sista check i "städrummet" innan jag ska slagga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0