söndagsjobb

Jaa hur ska man se detta då?

Jag bävar för att städa så i stället - BAKADE jag.
Lite besviken på mina pojkar som lovade att hjälpa till, men som drog till Boda Borg i stället ;)

(sa jag fel dag kanske?)

Nåja, jag har i alla fall gjort tre sockerkakor, men en rasade...
Pitekaka, bullar och tekakor.

Jag är nöjd får väl försöka fixa lite småkakor en annan dag.

Hasse håller på att sätta upp solpanelerna - äntligen
Rasmus har byggt golv i sin skrubb
Maria åkte och handlade

Å jag måste väl fortsätta med min lista ;)

Sovrum klart
Transkribering
Uppsatsändringar
Baka
Få klart å tomt i gamla kontoret
Få bort det som ska bort i nya "katastrofrummet"

Funderar bara över vilket jag ska börja med - hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0