uslare än usel

är jag på att uppdatera just nu!

Mitt liv går ut på att
 
1. plugga
läsa avhandlingar, träffa respondenter, ta reda på, skriva, sura och skratta
allt tillsammans med underbaraste MIA

2. städa bort skräp
sortera i skräp, loppis, tradera, blocket mm

3. flytta prylar
jaa, jag flyttar prylar från ett ställe till ett annat - ofta via några andra ställen i huset ; )
Det finns inte ett enda rum som jag inte håller på med något i - på ett eller annat vis.

Ett hus hör ju liksom ihop precis som en människokropp...

Men jag hoppas verkligen att det blir ordning innan man kan börja springa ute på altan...
För då vill man ju göra det istället...

Idag har jag varit med Maria på första träningsmatchen som de tyvärr förlorade (orättvist) med 2-1

Och nyss kom jag hem från IP där Emil firar att han fyller 20 år
underbara underbara ungdomar där!

Jonas - om du läser detta, jag träffas gärna och pratar och jag lovar att jag inte ska golva dig igen ;)

Älskar er alla...saknar lite extra eftersom det var någon som fattades där :'(

Grattis i alla fall min underbara Emil och Anna såklart som har födelsedag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0