vårdag

Idag har det varit en riktigt skön dag och dessutom "premiärfotboll" på IP i alla fall för mig.
Vilka toppentider vi har framför oss nu!!

(hoppas det inte blir en tokhet sommar ;))

Har idag varit in till Gävle och handlat lite tillsammans med Ingmarie och Bästaste dottern...
Det blev mest till mig och Maria, men en liten present till gubben å som fyller på onsdag.

Väl hemkommen stod det inte på förrän TK dök upp och efter en stund så dök de i...

Japp...det blev poolpremiär.


Maria va med också, men hon gick ganska snabbt upp igen...

Nåväl, jag har hunnit handla mat idag också - i samband med att jag skjutsade in Hasse till Sandviken för han skulle ut å äta med ett gäng rallyfantaster...
Nu ska jag ha varor hemma så det ska räcka hela veckan - misstänker att jag får handla mjölk och bröd en sväng ändå...

Tyvärr blev allt detta på bekostnad av min tidigare planering av städning i sovrummet (eller, jag skjuter detta framför mig för det är sååå trist)
Så det jobbet är kvar till i morron...

Sovrum klart
Transkribering
Uppsatsändringar
Baka
Få klart å tomt i gamla kontoret
Få bort det som ska bort i nya "katastrofrummet"

Japp - bara å köra igång å pricka av...

...i morron.
Nu = sova


Saknar? Nej absolut inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0