lat - latare - jag ;)

Nu har jag vart lat i flera dagar så i mon måste jag väl hitta på något bra att göra.

Därför ska jag sussa nu...


för i mon ska jag skjutsa Maria till hennes jobb, hämta mitt nya körkort, lämna tillbaka en bok på bibblan, hälsa på Gunilla.

Sedan ska jag hem och flytta alla spel, kasta ut hyllan från "gästrummet" och försöka få in byrå och skrivbord dit..

sen är det bara resten kvar.

Fotboll är det såklart, det är ju fredag.


I övrigt tror jag inte att jag kommer att orka göra nåt mer
man ska ju inte förta sig...

Nåja
har idag skickat ett mail till ett billigt hotell på Bali - som dessutom såg riktigt fint ut.

Nu väntar jag bara på svaret om det finns lediga rum när vi ska dit.

Sen efter i morron är det bara en ynka helg kvar innan den STORA dagen!!!
jag är såååå förväntansfull!!!

ska nog ta och leta på lite "matnyttigt" ur mina skolpappersgömmor ;)

vilket otroligt tråkigt inlägg detta blev
men vad ska man göra?
det är så här mitt liv ser ut
trist
tråkigt
tomt

i alla fall ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0