monday - yeah

Japp...
i går var det måndag...igen, det går fort nu!

Jag jobbade först, hälsade sedan på bästaste Gunilla H innan jag drog vidare på fotboll.
På IP stod vårt representantlag på Herrsidan klar att möta Stensätra.

Snabb och swischande start och 1-0 Årsunda.
Efter en halvtaskig match med en massa onödiga kort, en avstängning och ett självmål!! så stod ändå Årsunda som vinnare denna kväll. Matchen slutade 4-2
 
Mycket folk, trevligt folk, härlig sensommarkväll
och sist men inte minst!
HANNA DROG MITT NUMMER 90 SÅ JAG VANN 1500 KR!!!

Sitter som ett smäck i min tomma plånbok kan jag säga.

Nu kan jag handla mat så vi klarar oss en vecka till ;)

men men
Jag fick en gliring jag å att det inte kommit ut några lagfoton sedan förra helgen
så här kommer de nu då.



Ettan och Tvåan i 2010 års upplaga av Byalagscupen

Igår kväll va vi också till Högnäs och hälsade på eftersom Lennart och Sofia hade nattpermis.
Skönt att se dem på hemmaplan, det blir mer "som vanligt" då
även om det aldrig mer kommer att bli som det va - eller som det var tänkt att bli.

Kan också meddela att Bror har kommit hem också...
per ambulans!

Alltså vart är Sveriges sjukvård på väg?
Man blir mörkrädd!!!

Nu är det tisdag och jag sitter på jobbet och har väl egentligen annat att göra än att färdigställa detta inlägg, men här kommer det nu så jag kan fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0