slut på helgen

Men den har varit bra

På fredagen gjordes inte mycket!
Mest bara slö.

Lördagen upp och iväg
Fotboll stod på agendan.
Första matchen spelades mellan Sätra och Årsunda på träffen
Flickor div. 3

Bra match, bra spel men mindre bra resultat
3-1 till Sätra


Efter att Maria hade duschat så stuvade vi om i bilarna och skickade Hasse med Ulf och Lotta hem
medan Maria och jag drog till Skutskär

Andra matchen för dagen stod mellan Skutskär och Årsunda i Herr div. 4
Denna match var inte den bästa jag har sett, men som så mycket annat fanns det höjdpunkter även i denna.
Tyvärr visade det sig att Skutskär skulle dra det längsta strået...

Nu kastade vi om igen och jag skickade Maria med Sussi hem - eftersom jag skulle direkt till Vinnersjö för Sommarfest...

Vi spelade Kubb

och åt en vansinnigt smaskig och en himla massa mat



Och vi lekte nån tokig lek
egentligen skulle det sjungas, men hmmm vet inte om någon kunde texten eftersom det lät så konstigt...
Dessutom såg de så konstiga ut allihop
eller var det så att Vinnersjöskogen blev invaderad av utomjordingar en liten stund???


Tack o lov!
Back to normal ;)

Kecke hade fixat en tävling till - en form av korsord med inslag av musikquis...
Å jag vann!!!
Fick gå hem med ÄRAN!!!
haha

Vissa behöver man inte säga så mycket om, bara njuta av


och nästa bild får tala för sig själv



Idag fyller världens bästa underbaraste toppenSofia år

Idag har inte mycket hänt
En Dammatch förvisso som hade samma utgång som de övriga två matcherna jag nämnt
alltså förlust (3-0)

Sedan har jag i stort set bara suttit vid datorn.
1. Betalat räkningar
2. Uppdaterat hemsidan med mina reflektioner från matcherna.
3. Lagt ut en massa kort på fotbollsbloggen www.aiffotboll.blogg.se
4. Och nu uppdaterar min egen blogg

Ska mumsa på en paj nu och kika på en film innan John Blund får komma.

Sen börjar en ny arbetsvecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0