to day is th day



Grattis till oss!!!



porslinsbröllop

Vi har upplevt massor av glädje, sorg och lycka tillsammans.
Och vi fortsätter att dela allt!

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.
Nils Ferlin

And Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven
Bryan Adams


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Stort GRATTIS till er båda.

2010-08-25 @ 10:21:02
Postat av: Karin..

GRATTIS..!! Vad söta vi var.. d: Älskar er massor..!

2010-08-25 @ 11:23:24
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

GRATTIS!!! Gud så fina ni va....men det är ni ju nu oxå...men så där upp klädda är det ju inte ofta man är..ha en toppen dag..kram kram från Svartanbro

2010-08-25 @ 15:42:25
URL: http://URL
Postat av: Carina

GRATTIS!!!!!!!!

Önskar er fortsatt lycka,skor som ej trycka,ljus när det skymmer och inga bekymmer.

Länge leve kärleken.

Kram till er båda

Postat av: Kalle A

Grattis och lycka till med resten.

2010-08-25 @ 18:00:31
Postat av: Nettan

Grattis Annica o Hasse!

Inte har ni förändrat er så värst mycket tycker jag.

Är det lilla Malin som är näbb?

Kram till er bägge...

2010-08-25 @ 19:21:46
URL: http://granbelladonna.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Åhh, är det den dagen idag? Grattis Grattis lillasyster och Hassepasse

2010-08-25 @ 22:23:47
Postat av: carolin

Grattis (i efterskott) mamman & pappan!

/ från en av era stora ungar.

2010-08-26 @ 18:00:08
URL: http://saracarolin.blogspot.com/
Postat av: Helena

Brukar läsa igenom bloggar när tiden infinner sig å här tog det tvärstopp. Stort Grattis i efterskott! Du och Hasse är er lik. Kram

2010-09-05 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0