blandat

sitter här med lite blandade känslor...
det ska bli grymt skönt att få åka hem, möta snön och oväder
men samtidigt känns det sorgligt
jag kommer väl med största sannolikhet aldrig mer att komma hit
så på nåt sätt har jag känslan av övergivenhet
det är riktigt fint här
Men som sagt - än har vi en och en halv dag kvar.
Planet går härifrån i morgon kväll 22.20 (16.20 hemma)
sedan beräknas vi komma till Sverige kl 13.00 måndag den 27:e
får se om våra väskor blir godkända haha - de är något tyngre nu än när vi åkte.
Hasse och Maia har tagit en taxi till Kuta idag för att byta Rasmus shorts
Rasmus har spelat på datorn, kollat tennispriser och om minigolfen fanns kvar
Själv har jag strosat runt, kollat hotellet lite och tagit ett dopp i poolen, å nu sitter jag här...
Hasse å Maria kom tillbaka nu så
vi får väl se vad som händer nu...

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hoppas resan går bra! Det har varit jätteroligt att följa er på bloggen!

2010-12-25 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0