jobbe...

Jag sitter nu på jobbet igen, det är riktigt skönt att direkt kasta sig in i verkligheten.

Jag är morgonpigg och kvällstrött - måste vara resan!
Jag har ALDRIG vaknat före klockan förr
och jag har ALLTID varit uppe till sist

om jag inte varit sjuk på något sätt förutom det vanliga.

Igår träffade vi i alla fall Maxen - vilken gobit!
Efter en snabbvisit hos grannarna staplade vi hemåt och fixade mat
sedan kom Lotta och Clara.

Det är så trevligt att träffa människor som man tycker om - det ger så mycket positiv energi!
Nu är det bara resten kvar att träffa så man får balansen
på det positiva och glada "vanliga".

Maria och hennes "tjejer" har åkt till Stockholm idag för att shoppa och umgås
det blir en hel del fnitter kan jag tänka mig.

Jag har agendan fulltecknad idag på jobbet
sedan ska vi väl iväg och lämna lite presenter kan jag tro.

Men nu allra först
Fika med bästa arbetskamraterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0