Nu är det inte långt kvar

Packningen är mer eller mindre klar, röjet har fixats
och nu snart kommer Hasse hem med våra busungar som vi får låna sista natten hemma på ett tag.

Arvid och Vilma kommer hit och sällskapar oss medan Lennart och Sofia
smaskar i sig julmat...

Så är läget just nu.

MAria och jag ska till Britt-Inger för att få fotvård är det tänkt - vi får väl se när de kommer hem.

Tårta vankas det också här (Tårtan e fixt - endast garneringen kvar)
 eftersom underbaraste JAY och MINNAH gick till final i Idol.

Min stora favorit med en av mina absoluta favoritlåtar
KAN DET BLI BÄTTRE?


Men övrigt som denne pärla har åstadkommit går inte av för hackor heller...



MUMS ;)

Nu ska jag fortsätta ladda för en lååååååååååååååång resa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0