tänk va ett telefonsamtal kan göra...

...jag blev JÄTTEGLAD!
Jag hoppas för hans skull att det går riktigt fort de kommande dagarna.

Jag hade en lyckokänsla i kroppen länge efter att vi lagt på!
Tack!
För att du ringde och berättade...

Jag kan i alla fall tala om att just för dagen känner jag att det
är precis nu som är rätt tid för att komma iväg.

Det har varit en riktigt tung och jobbig tid som nådde sin kulmen idag.
Men det löser sig - som så mycket annat
bara man öppnar munnen och pratar ut



Jag har varit på behandling idag som tog en något annorlunda vändning kan man säga.
Intressant att det är så och jag ska självklart utforska min nya vetskap.

Nu blir det en tripp till sängen via duschen.



I morron är en annan dag...


Kommentarer
Postat av: Helena Westerlund Backhouse

Du är bara så bäst. Ha en helt underbar semester och gör ingenting (fast det kan Du väl inte).

Tack för att Du finns.

Kram Helena

2010-12-03 @ 07:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0