vi bönade och bad

och visst lyssnade någon på våra böner...
vaknade idag till ett strålande väder
snabbt till frukosten - som var gigantisk, förtitolv bord överfyllda med en massa mat.
men jättedåligt med grönsaker - endast gurka i olika varianter...
men men
ombyte och sedan plask i poolen
sedan har vi legat där å lapat sol i soldiset/solen hela dagen.
Jag har nu traskat upp på rummet för jag ser ut som danska flaggan
och vill INTE se ut som Marockos!!!
snygga vita lår på boysen haha
SÄLLSKAPSRESAN???
Hela den här parken som hotellet omges av växter, bl.a. en blomma som jag verkligen skulle vilja ha igen - en spindellilja!!!
ett riktigt dåligt kort, men det är blomman i förgrundan som jag vill ha...
Nu ska slappas...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sakna grönsaker på semestern... näe vet du vad!!! Skärpning anbefalles...

2010-12-23 @ 15:39:10
Postat av: Renée

Du kan få ett skott av mej av spindelliljan!

Puss å njut riktigt dom sista dagarna.

2010-12-23 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0