en helt vanlig torsdag

...eller inte?
Vad är vanligt?

Tjejerna gjorde en bra insats i stafetten en femteplats är bra tycker jag med tanke på att de varit sjuka.

Sveriges Damkronor blev fyra efter en snöplig suddenavslutning där Finland stod för motståndet...

Storslalomen för damerna gick väl inte heller bra, men det kan ju inte gå bra jämt heller...

Kul att vi i alla fall har en medalj till säkrad i curling...
KUL!!!

Idag har jag skjutsat sonen till Sandviken - han skulle upp till Vansäter och köra halkbana.
Sedan drog jag till köpis en snabbsväng för att byta ett par byxor och köpa lite presenter.

Sedan åkte jag hem och pluggade i några timmar innan det var dags för att åka på bingo...

Det är underbart med bingo haha tar hela kvällen
och idag va det dessutom minimalt med folk där :(

Nåja... nu e jag hemma och ska kolla lite mer efter forskare som vi kan koppla till i vår uppsats...

så därför säger jag nu -
Gonatt å sov sött


Kommentarer
Postat av: Martinstella

Very Good! I love it.

2011-02-28 @ 16:07:09
URL: http://martinstella.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0