I´m so sorry

Hej - igen...

Jag hade trassel med att komma ut på bloggen igår därför blev det ingen uppdatering då.

Igår åkte jag i alla fall till Stockholm igen tillsammans med "min MIA".
Men som vanligt så strulade vi till det...
Denna vecka behövde vi inte åka så tidigt eftersom vi inte började förrän kl 13 på måndagen. Här kom första problemet - vi skulle byta tåg i Gävle.

Konduktören sa att tåget vi skulle åka med skulle gå från spår två och var ett X2000-tåg...
Vi klev av tåget och gick till spår tre - å tåget stod inne - skitbra tyckte jag.

Vi klev på och letade oss fram till våra platser samtidigt som tåget började rulla...hmmm första misstanken kom krypande 1 för att tåget gick, 2 för att våra platser - och alla andra med förresten - va upptagna.

SHIT! vi va på FEL TÅG!!!!
Som tur va gick detta tåg också till Stockholm och konduktören va så snäll att vi fick åka på detta tåg med de biljetter som vi hade - phu!!!

Men men vi kom fram i alla fall - åkandes i bistrovagnen ;)

Sedan hade vi föreläsning om känslor -hmmm njaa inget som föll mig i smaken - lite onödig kan jag tycka för ingenting va nytt!

Sedan åkte jag till hotellet och tittade på OS
Underbart att Kalla tog ett guld - vilken tjej!!!

Å Anna Haag å Marcus Hellner å Johan Olsson
Fan va bra de är!!!

Idag har det varit ytterligare en dag som jag känner rätt onödig - mest som tidsutfyllnad!

Nåväl - vi har i alla fall hittat till hotellet igen och sitter nyätna med en varsin semla som väntar på att bli uppäten och bara väntar på dagens OS-tävlingar

Ska ta en dusch nu innan de kör igång...

Förresten!


TEAM


För den fina segern igår
och
GRATTIS

Till MÅLET
som äntligen kom...


Kommentarer
Postat av: Målskytten

Haha tack Annica!:) Synd att du missade det bara.

2010-02-16 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0