inte som jag tänkt mej

men helt OK ändå!

Jag hade planerat att städa idag innan kvällsmyset, men det blev annat...
Mamma ringde mig i halv elvatiden och frågade om jag kunde skjutsa henne till Gävle sjukhus för hon skulle på röntgen... och där blev vi kvar sedan hela dagen.

Fördel; Jag fick umgås med älskade mamman en hel dag...
Nackdel; trist att det blir sådana gånger som hon behöver hjälp och dessutom att tillbringa tiden på sjukhus!

Nej!
Det måste bli bättring på den fronten!!!

Sedan vi ätit hemma hos oss och sedan skjutsat hem mamma så stannade vi till
hos Gunilla och Krister...
Alltid trevligt

Nu ska jag slå ihop mina blå och försöka få nån timmes sömn inna lördagens äventyr.

Sitter förresten och kikar på en kultfilm - den är sååå nostalgi haha





Såååå 80-tal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0