perkele

eller vad man säger!!!
Idag har inte varit någon bra  dag alls!!!



Har i alla fall haft bingoansvar i kväll och efter detta vill väl Annika inte veta av mej där nere nåt mer :(

!. rövaren gick ut
2. Allmänt stökigt med pengarna
3. Det va riktigt rörigt med pengarna såg jag vid sammanräkningen

Tydligen så hade lådan ramlat när det letades efter ljudanläggning
vilket inte jag visste för buntarna låg så fint = jag kollade inte nummerföljden!!!

Dessutom har Mattias varit med för att lära upp sig om rutinerna kring detta
arbete och fick då räkna ut det mesta...

Så det tog ett tag innan jag insåg att det måste vara fel någonstans...
Vilken soppa!!!

Nu får Annika ta de pengar som jag har och så får jag försöka reda ut detta under helgen!
shit!!!

Stackars Mattias - jag är nog den mest opedagogiska personen på jorden...

Tur att du fick vara med en sådan här kväll!
Då kan det bara bli enklare haha...

Du fixade det skitbra - å dessutom vet du ju nu hur viktigt det är med att kolla nummer haha

men men, nu ska jag i alla fall sova!!!
är jättetrött efter att ha strulat till allt idag
men jag tror att jag ställt allt tillrätta!!!
-eller i alla fall det mesta

Kärlek till er alla

Det kommer ögonblick i ditt liv när du saknar någon så mycket
att du bara vill plocka fram denne ur dina drömmar och ge en kram på riktigt.
Dröm om det som du vill drömma om;
res dit du önskar resa;
var den du önskar vara,
då du bara har ett liv och en chans att göra alla de saker du önskar göra.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är inte alls pedagogisk, jag tycker du förklarade bra :)

2010-02-05 @ 09:09:49
Postat av: Anonym

låter stressigt...

2010-02-05 @ 09:34:29
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kärlek till dig! <3

2010-02-07 @ 19:23:43
URL: http://www.granbelladonna.blogspot.com/
Postat av: mammalu

akta rövaren ;-)

2010-02-09 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0