skit

De e mycket som är skit just nu!
Men det jag tänker skriva om är;

Varför gnälls det så förbannat om att hundägare inte plockar upp sina älsklingars utgifter?
Jag förstår varför och jag tycker det är helt rätt
MEN
Vad är det som gör HÄSTSKIT så mycket bättre att ha på vägarna?
Det är äckligt att se dessa högar liggandes eller ännu värre - utkörda över hela vägen.
Ta ert ansvar ni å å plocka upp
USCH

Nej nu känner jag mej elak, men jag tycker faktiskt det är äckligt...

Har haft en helg med näsan i böcker, innebandymatch och forbollsmatch.
Men det är lite väl tidigt med fotboll den 28 februari - KALLT!!!

Innebandymatchen gick väldans bra - oavgjort mot GGIK (?tror jag att det va)
men fotbollsmatchen va sämre - förlust mot IK REX med 3-1


nåväl...
nu ska jag susselura men först planering ;)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Jag håller helt med.. Hästar får göra vad dom vill.. Till och med trava på vägarna.. Och då är det meningen att vi med bil ska ta hänsyn till dom..?!

2010-02-28 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0