Utmanad

Av Karin...

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För tio år sedan va jag på Bali med Hasse, Micke och Jenny. Vi hade väldans trevligt…
Jag hade en 10-åring, en 8-åring och en 5-åring så det va väl en massa lek, skjuts och familjemys antar jag som vanligt när man har ungar…

Vi va lyckligt ovetande om vad som skulle komma…

Vad gjorde du för 1 år sedan?

Vi skrev B-uppsats – inte så lätt å ganska tråkigt!
Roligare var det att förbereda vår USA-resa som vi gjorde 09. Vi åkte i slutet på februari och hade Ingmarie och Stig med som sällskap.

Fem snacks du gillar?

1.       Ostbågar

2.       Polly

3.       Kina

4.       Läkerol – kaktus

5.        Lakritsgrodor

Fem sånger du kan texten utantill på?

1.       Mopeden

2.       Mer och mer och mer

3.       Massageinstitutet

4.       Kongen av campingplassen

5.       Hej å hå – jag kan många texter hahaha

Fem saker du skulle göra om du va miljonär (massor av millar)?

1.       Leja någon att städa och röja i och utanför huset

2.       Ta en biltripp runt i Europa

3.       Åka jorden runt

4.       Hjälpa människor som behöver

5.       Köpa en husvagn ;)

Fem dåliga vanor?

1.       Äter dåligt

2.       Rör mig obefintligt

3.       Vill för mycket

4.       Drar på allt

5.       Kan vara rätt tjurig!

Fem saker du gillar att göra?

1.       Sova

2.       Umgås med min underbara familj och mina toppenvänner

3.       ”leka” med datorn

4.       Resa (fast kanske planeringen är roligast)

5.       Kolla på fotboll

5 plagg du aldrig skulle köpa eller klä dej i?

1.       Högklackat – kan inte gå i sådana

2.       Mammelucker – de korvar sej har jag fått för mig

3.       Stringbikin – fyyy va äckligt ;)

4.       Nätstrumpor – blir kassler

5.       Balettutstyrsel – gillar inte ”skorna)

Fem favoritleksaker?

1.       Datorn

2.       Mobilen

3.       Kameran

4.       Min älskade bil

5.       Kortleken

Fem jag vill se göra denna undersökning?

Mia, Johanna, Maria, Renée och Sara


Kommentarer
Postat av: blondstar - ung mamma till max 090605

Du har fått en award hos mig!

2010-02-09 @ 10:22:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0