vad är det för dag?

Jag är så dagvill att jag inte kan - vet - hänger med!

Sitter och läser om alla dessa olika karriärutvecklingsteorier så jag kan spy
jag tycker alla är lika - att de går i varandra...

Nog om det - inget kul att skriva/läsa om!

Idag har jag fått lite annat gjort också. Bl.a beställt till Ellos, bytt tandläkartid till Rasmus, Växlat pengar till bingon, lämnat kassan till Annika, hämtat böcker på biblioteket, varit till Mia och lånat en bok (vilken är anledningen till att jag just nu sitter här) och så har jag gjort "klart" fråga 1 i hemtentan, vilket betyder att - förutom finputs - det bara är två kvar...*pust*

Har i alla fall haft främmande också av en liten SAGA med familj
Kul, kul!


Dessutom fick jag ett "vackert" kort på posten idag!
Shit, vilka dyra 6 km/h det blev!!!

2000 kr fattigare
Är det någon som känner för att donera lite till en fattig student så...ring ;)

Nu ska jag lägga Holland och Parson å de andra snubbarna åt sidan!

Men innan jag säger gonatt vill jag skänka en bamsekram till min kurskamrat som förlorat sin "kärlek" på ett så jävla onödigt vis (en av soldaterna i Afghanistan), Jag tänker på dej allra käraste!!!


Sov gott nu alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0