ännu en

stockholmsdag.
Inget speciellt som hänt alls - eller?
eftersom vi somnade tidigt i går vaknade vi tidigt idag - redan 7.00!

Idag har vi i alla fall fått byta rum, vi höll på frysa ihjäl i det förra - till å med jag...

Vi böt från...


till

Lite annat, men massor av varmare ;)

har lite fina vinterkort till er



Alla dessa kort är från området

Vad som väntar nu är TV - googla lite på skoltips - sova

I morron blir det leta böcker som vi behöver, köpa en väska så jag får hem allt och en
kalasfika med tillhörande folkflukt ;)

Lotta - de e klart att du kan vara stolt över mig, jag är jätteduktig ; )

Kan också tala om att jag är mycket nöjd med min nya fina dator!
Jag är bara lite orolig över att få hem den...
Men det ska nog lösa sig!





I told you! när hon sagt den första beskrivningen visste jag!
Kul!
Grattis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0