Ännu mer snö

ja, det formligen vräker ner och det är mysigt tycker jag!

Jag kan inte få det att sluta men jag älskar att det är vitt och fint ute...det blir ljust och det är rent.

 

skit i att skotta då och låt dej vara "insnöad" vad gör det? Det är bara ambulanserna som MÅSTE kunna komma fram och jag känner inte många ambulansförare!



Jag har jobbat idag - hela 4 timmar, men det är lagom för jag är sååå förkyld så man orkar inte så mycke mer...
Nu laddar jag för bio-kväll med mina allra käraste
Lotta, Ulf, Clara, Gunilla, Krister, Hasse och Maria

Skriver mer senare efter bion och lägger ut kort från dagen...

Nu är det dax att käka



Mmm

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

tack för en underbar kväll men det där kan inte vara din tallrik för jag ser tomater:)

2010-01-03 @ 01:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0