åter på ruta ett

lite piggare idag - har till och med orkat åka till Sandviken för att fixa lite kanjang och annat som ska göra mig piggare
dock resulterade det i en middagslur när jag kom hem
lite loj fortfarande - och nyser gör jag och näsan rinner
MEN
jag börjar få tillbaka min värme (försmäktar i detta varma hus!) och det kanske säger mer än nåt annat om att jag börjar bli pigg igen...

Jag har latjat lite med kort idag också - dock fanns det en gång en hårddisk med en himla massa kort och annat på som jag verkligen skulle göra VAD SOM HELST för att få tillbaka
Men doktor lu har sagt
 "nej min vän, det går ej! man ska bränna sina kort och sådant man är rädd om!!!"

nåväl, som tur är har vi inte så mycket med pluggeriet just nu så jag kan ta det lugnt i morron också
för att vara på den säkra sidan...
Känner mig fruktansvärt koko när jag inte jobbar, när jag har så lite tid som jag har borde man ju kunna fixa den!!!

Men man kan ju inte rå för om man är sjuk, och jag är inte ofta sjuk, men när jag blir det verkar det bli länge!!!

lite sport har jag hunnit med under mina vakna stunder

GRATTIS
Anja Pärson för segern i kombinationen
Sverige som spöa Ryssarna i Bandy-VM
Edvin för att du kom trea i sprint-DM (den 28)
 och för att du vann i går ;)

Nu lite bilder från mina drömmar...






Håll med om att det ser mysigt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0