dålig uppdatering

men men
jag gör så gott jag kan!

Idag har det mest varit en slödag...
har inte gjort många knop alls!
Men jag har i alla fall hunnit fota lite (med en dålig mobilkamera)

Har varit till Högnäs och grattat vår skogsprinsessa
VILMA
som fyllde 10 år!!!

Såå himlans myyysigt att träffa L o S o A o V

Väl hemma så fastnade jag vid burken så klart
men nu ska jag snart försöka mej på sängen - som ju faktiskt är helt OK...

Sterkur har i alla fall fått komma hem nu lillskrutten, så nu är i alla fall Karin glad igen.
Passar oss bra det eftersom vi behöver lite massage i helgen - då våra tider hos Upmman inte blev av denna gången heller...pga sjukdom

Just ja, jag har fått en alldeles underbar "överraskning" idag
mer om den ska ni få veta senare...
nu kort sen sova ;)

4
Mååånga som vill säga grattis ;)

Jag är jättetrött men jag SKA med pappa o Hasse ut!

mammas mössa passar bra ;)

WC och Kurre

Kusinerna slöar i soffan framför "Robinson"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0