där satt den

Vill gratulera bästaste Sofie Eriksson och hennes Mysan idag eftersom de har kvalat in till SM i agility.



Vill också gratulera en viss herr Ljunggren - de e grymt ;)

LÄNK -> http://www.youtube.com/watch?v=RuF0F3Xz7kE<- LÄNK

Passa på att kolla för han är sååå söt ;)

Annars har dagen varit helt OK idag trots förkylning.
Halsen känns som taggtråd och näsan....är såååå öm ajajaj...

MEn jag har i alla fall varit till bibblan idag och fixat klart fältstudien med Mia - ve e ett sjujävla team ;)

Maria var med idag för vi skulle in till Uppman och det är lite knöligt att ta sig in till Sandviken från Berga. on fick sitta och läsa medan vi kacklade ihop vår rapport...

Det gick bra, och det gick väl hyggligt hos Uppman också
men det gör ONT...

Nu e vi i alla fall justerade och gör mest ingenting.




Har i och för sig varit till Sofie och fikat eftersom hon bjöd på SM-tårta idag...



Sedan stannade jag en snabbis hos Jessica som jag inte träffat på jättelänge - Riki e knäpp, men rolig. Det är svårt att få vara ifred för honom när man kommer dit...



Nej, nu e de nog sängen som gäller - känns så med min trista förkylning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0