det slog till igen

fan va trött jag blir på förkylningar!
Jag trodde jag hade fått min del av förkylning nu ja, men tji fick jag!

Idag har jag legat hela dagen och sovit - kan inte fatta att man kan sova så mycket...
det är visserligen mitt sätt att bli pigg men ändå!

När man är frisk kan man ibland önska att man fick bli lite snuvig för att tillåtas "slöa" hela dagar, men det kommer alltid vid fel tillfällen när man inte har tid!

Nu har jag i alla fall planerat flr den kommande veckan - man måste ju göra det tydligen om det ska bli något gjort här. Hasse jobbar heltid å jag pluggar heltid å detta moment lite drygt heltid känns det som.

Men med en planering så ska nog det som måste göras bli gjort av den som har det på sitt ansvar...

Måndag;
Åka till Mamma och hjälpa henne
handla
hälsa på malin m. fam
sedan är det gräva fram lite papper
göra mat


Guuud va intresserad ni är av vad jag ska göra haha
nåja, återstår att se hur länge jag orkar sitta uppe idag och vad jag orkar göra i veckan...

nu börjar filmen igen så jag ska väl fokusera på det då...
Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0