en loj dag...igen ;)

Ipren, nässpray och VICK

De e mina underbaraste vänner just nu, men med dem så, fungerar jag.

skjutsade Rasmus till Sandviken först eftersom flickorna skulle träna, Maria däremot tog sina pappor, Clara, Linnéa och Sussi med sig och drog till Iggesund för att spela innebandy.

En match, bra spel, en förlust, nytagg och hemfärd.

När de äntligen kom hem hade de Maria med sig.

Själv har jag tvättat, vikt tvätt, fixat färg till Marias hår, vilat och vilat.

Nu på kvällen va vi till Gunilla och Krister och spelade lite kort och nu har Hasse dragit iväg på jobb - får se när han kommer hem igen då?!?

Bjuder idag också på lite bilder...

Dock har jag lovat mina flickor att inte lägga upp den bästa bilden...

En trevlans kväll med tjejerna på bowlingen... (tidigare)





Japp - det va ett gäng till där av "mina" ungar ;)


Visst är det mysigt med iskristaller på glaset?


Drömmer mej gärna bort just nu - gick förbi barskåpet - såg glasen - minns Paris - Vill åka, för resans skull ;)


Mina ungar - alla tre...


Mycke vill ha mer  ; ) får väl gratta til vinsten ni som vann - själv blev ja pank


Nu sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0