färdig

vi är det och jag känner mej!!!

Har sovit jättedåligt i natt, halsen svider å smärtar, jag nyser å nyser, och så måste jag snyta mej hela tiden.

jag fryser och svettas, men febertermometern visar "ingen feber".

Surt



Idag har i alla fall världens bästa Mia varit hit.
Vi har finputsat och fått vår fältstudie korr.läst och dessutom har vi varit och intervjuat Renée för att få en verklighetsförankring i steg tre...

Nåja, vi har också förberett vår redovisning så nu är vi klar med detta moment.
Visst vi har en bok kvar att läsa, men den har vi läst i så det är väl mest att uppfriska minnet...

Däremot tänker jag gå å vila nu. Älskling är på väg hem från Tännäs också så kanske kan jag bli lite omhändertagen i kväll hihi. Kan behöva bli lite uppassad nu, med papper, Ipren, vatten mm

Ungarna gör sitt - Rasmus har huset fullt nu tror jag och bägge två har träning i kväll så det är full huggning.
Men i kväll tänker jag passa på skjutsningen - måste försöka bli bra...

Jobb i helgen igen och sedan Stockholm till veckan...

Som jag känner nu så....vete faan om jag orkar nåt av det :(

bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0