jag vet

att jag varit riktigt usel på att skriva ett tag nu, men det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu.
jag läser, läser å skriver
och sådant är rätt trist att skriva om tycker jag å tråkigare ändå att läsa om...

idag har jag varit till Gunilla å fikat och pratat lite skit
och nu på kvällen har vi varit till Ingmarie och Stig å hälsat på...

JAg kan också tala om för er alla som jag hoppas ska vara med på
"i stället för jul-festen" att den är flyttad

På grund av rally

Nytt datum är den 20 mars - jaa ni läste rätt.
Vi klämmer in det mellan alla födelsedagar ;)

nu ska jag sluta skriva å kasta mej i duschen å sussa i en renbäddad säng - riktigt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0