kuligt

Har suttit HELA dagen och filat på lekar och sådant...

DET är verkligen sådant som jag kan fastna totalt på ;)

Rätt va de va så ploppade det till och

Nåt äckligt slemmigt kröp in i min dator!!!

Det är tur att det finns "toppenkliniker" som kan ta emot en akut!!!

Nu va det väl inget jättefarligt den här gången - men jag kan lova att det va creapy!

Nu har vi ätit och jag har tagit en "KALLDUSCH" och sitter nu å väntar på att Hasse ska komma hem.
Han har skjutsat Maria till Sandviken och sen ska vi åka till B-I kanske å hälsa på lite...

Eller nåt...

HAsse har varit till Hedemora och hämtat min bil idag så nu är ordningen återställd å vi får plats igen ;)

Rasmus har varit med sina kompisar och lekt på Boda borg idag och jag hoppas att de tar det lugnt när de åker hemåt igen...

nu är taxin här...cu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0