lugn dag

mycket lugn...

har mest bara myst med en massa ljus.

Har mest legat eftersom jag fortfarande mår lite sådar, men det börjar kännas bättre. Trots det är jag såå loj, orkeslös på nåt sätt. Men just nu får jag ju vara lat ;)

 

ÄlsklingsPIM ringde och ville komma hit en stund så hon har varit här och busat ett tag.

hmmm jag har ingenting roligt alls att skriva för dagen (förutom det jag redan skrivit) så det blev ett kort, kort inlägg idag och inga egna kort heller.

 

Men jag önskar er alla en mysig fortsatt kväll

och alla ni - framförallt ni med djur - köp värmekabel!

Ni får i alla fall en värmande kram av mig ;)

Till Fia och alla andra som berörs;


Kommentarer
Postat av: Lena

Ibland hjälper det inte ens med värmekabel!!



Kram Lena

2010-01-06 @ 21:43:22
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Fia.

hej annika det är svårt men det är så, man får ta en dag i taget, för att orka en dag till.Jag tänker hela tiden ge inte upp,jag har mina barn som jag älskar så mycket.Tänker att Mikael är på olika resor just nu.Men en dag träffas vi ,men inte än .Ha det bra varma kramar fia.saknaden är så jävla svår..............Min älskade Mikael.

2010-01-13 @ 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0