nytt

Jag har lagt in en länk som ni kan följa för att registrera er på en sida som
påminner er att läsa blogginlägg på de bloggar ni brukar följa

väldigt smidigt...



Jag har varit till Mia idag och pluggat.
Är väl snart klar med "min" del av detta (del 1 A) men har små justeringar kvar
(precis som om jag någonsin blir nöjd med nåt)

Ja ja - ta de lugnt, det löser sig - se positivt osv. osv.

jag har haft en halvtaskig dag med ett "krampanfall" men de e som det är med det - nu e det över igen och jag är
lika hungrig som jag va innan :(




Jag har lite att stå i imon

ringa försäkringsbolaget
leta på papperen till polisen
matsedel
nota
leta på kvittot på Marias telefon
fixa med skjutsar
betala räkningar

Ja det är säkert mer, men det får vara för nu ;)


I miss, I miss, I miss
(Florida 2009)


Visst e de söta mina ungar ;)


saknad...

Nu ska jag i alla fall gå och sussa så jag är "fit for fight" i morron igen.

Kanske kanske kan jag åka och få en kopp kaffe hos någon då?
om ni känner er manad att bjussa så hör av er ;)
(annars kanske jag kommer oanmäld)


Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: malin

hit är du alltid välkommen...

2010-01-20 @ 00:00:13
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

fina lyktor :)

2010-01-20 @ 07:06:24
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jag sätter gärna på kaffepannan. Ska till tandläkaren och ta bort en visdomstand i morgon så jag kan behöva få något annat att tänka på. Stackars mig.

2010-01-20 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0