on again

jag har idag varit med min älskade mamma hela dagen!
Först skjutsade jag henne till HC för att träffa läkaren, under tiden passade jag på att åka till Björkhagsskolan för att träffa Susanne - åhh va trevligt!
Alltid så välkomnande att komma dit!

Sedan hämtade jag upp mamma och vi åkte till Malin!

BLIXT
Ja den slog ner från klarblå himmel! faan va surt att åka få fortkörningsböter i 40 km/h
och man dessutom tror att det är 50!!!

Hate this!


Men men - surt eller inte så är det verkligheten...

Väl hos Malin kunde man glömma det lite eftersom hon och Maja upptog tiden.
Så sällan man umgås trots att det är så trevligt!
Sorry - får försöak fixa det!

Vi fick mat och fika och bingospel på Algatan!
Martin och Anders kom hem så vi hann träffa dem också!

Sedan skjutsade jag mamma till affären och apoteket innan jag körde henne hem och efter det tog jag mig till Sandviken för att handla!
Jag kunde verkligen inte fokusera på att handla i Hofors...

Sedan åkte jag hem - skönt att komma hem efter en lååång dag

Roland och Britt-Inger kom en stund, men det blev hastigt slut på det besöket eftersom
Karin ringde och bad Britt-Inger följa med till Uppsala med Sterkur som inte mår så bra...

Så B-I drog in till Valbo för att hämta Karin, så Mathias kunde åka hem. Hasse skjutsade hem Roland.
Nu går vi och väntar på ett besked från K o BI om hur det är med hunden :'(
Mest troligt får jag väl inget svar förrän i morron bitti...men man vet aldrig...

Nu ska jag sussa så jag orkar upp i morron bitti, och eftersom jag klev upp tidigt idag så somnar jag nog ovaggad ;)




Visst är de underbara!!!
Världens bästa ;)

Vägen till mamma är trollsk...


Kommentarer
Postat av: Karin..

Nu är han hemma igen min lurvboll.. (: Ni kanske kan komma på lördag eller söndag för lite massage..? (:

2010-01-27 @ 20:13:51
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0