Sammanfattning

Vilka underbara vänner jag har! Jag älskar er alla och vill med det säga TACK för erat stöd i både med och motgång!

Igår kväll hade jag jättetrevligt trots att jag varit lite upp å ner den senaste tiden!

Massor av människor i en salig blandning, Emma och Carro med en massa kuliga lekar och en allmänt trevlig tillställning.

Tack Lotta och Sussi

det gjorde ni bra!

Bjuder på lite bilder från kvällen ;)

 

En liten prins i grannhuset

Taggad på party ;)

armskav av paljetter gjorde att syskonen böt kläder - är de inte världens finaste (efter mine ungar såklart ;))

Årsundas byfåne? neeej men han fick nog ärva mössan av "tokjon" haha
söt va/är han i alla fall

Hmm - va de gott eller inte??!!?

Det inte bara lektes, dansades och dracks...det spelades pingis också...

tre sötiga nosar ;)

små växer upp och blir stor! Här med mormor

Heeela familjen...på festhumör...

På väg mot ett uppbrott fram på morrontimmarna och en del är tröttare...

än andra ;)

Och utifrån korten kan man ju se att vissa gillar mer än andra att vara med på bild ;)

Med dessa bilder sätter jag punkt för 2009

idag fyller min blogg ett helt år - grattis... och mitt allra första inlägg löd som följer;

"Sååå...va jag inne i detta också, får se hur länge jag orkar blogga...
jag har funderat på det ett tag men inte kommit till skott, men nu är jag då här så får vi se hur det blir...

Vad jag menar men "nej-år" är att jag ska sluta vara så förbannat snäll hela tiden och säga : jag kan fixa det, ja jag kan göra det, javisst kan jag hjälpa till med det osv

Jag ska säga ifrån alla "uppdrag"

Har jag då fixat det?

1. ja bloggen lever i alla fall och jag har fler inlägg än dagar på året så jodå, jag orkat blogga. För att vara ärlig så är det en mycket bra terapi för mig. skriv av dej - dela med dej av både roliga och tråkiga tankar så mår man bättre.

2. Mitt "NEJ-år" är till ända men har jag sagt nej då? jaa på flera vis, men jag har sagt ifrån mej uppdrag som fotboll - men jag kommer ALDRIG försvinna från den helt - bara styrelsen, Julmarknaden - inte mitt egentliga intresse, hamnade där av nån märklig anledning, men slut nu. Jag tackar inte JAAA alltid när jag blir erbjuden jobb, plugget får gå först nu och så har jag sagt ifrån mig minnesstundsfikat.

Så sammanfattningsvis tycker jag att jag har klarat det hyfsat bra. Har dessutom inte direkt tagit på mej något annat heller (eller har jag?)

Det där med att vara snäll kan man ju tolka på flera vis.
Men  i det stora hela så har väl 2009 varit ett relativt bra år - i alla fall för mig, men jag hoppas att 2010 blir BÄTTRE!!!


Kommentarer
Postat av: mammalu (la)

så söta barn :-)

verkar ha varit en rolig fest!!!

2010-01-02 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0