shit

va himlans fort denna vecka gick!

Helt plötsligt slog det mig att jag ska åka hem i morron!
Riktigt skönt att få komma hem till det vanliga igen ;)

Idag har vi haft en riktigt trevlig dag.
Mia, Therese och jag tillbringade kvällen med shopping och mys tillsammans!
Alltid trevligt!

Just nu sitter vi på hotellrummet och bara slöar.
Jag har precis duschat och packat för i morron, funderar hur vi ska göra med väskorna i morron...
Men det får nog bli så att vi lämnar dem här på hotellet och kryssar hit å hämtar dem innan tåget går hem ;)

i morron väntar något "spännande" på skolan - vi får väl se vad det blir ;)

bjussar på lite kort från vår trevliga "evening"


Först ett bildbevis för vad som visats för oss i föreläsningssalen
(hmmm kan de vara en spellista??)



Några "intervjuare" som jag höll på hamna i händerna på - tur det finns andra som gärna ställer upp på film


Vi letade skolböcker, men hamnade visst på "fel" avdelning


Nyss nerkommen på stan - återseendet va glatt!

Tack girls för en underbar kväll!!!
Hoppas du får en trevlig fortsatt kväll nu Terese ;)
(med den påsen borde den bli helt OK)






Vet ni...kan ni fatta...
VAD JAG SAKNAR DETTA NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0