Stockholmstisdag

En helt vanlig skoltisdag med föreläsning och redovisning...

Nu har vi klarat av arbetslivsrehabiliteringsmomentet, mycket skönt!
Tänkte jag skulle visa i bilder hur en helt vanlig dag kan se ut här i Stockholm under våra "inneveckor"


Hotellets entré - precis vid Hötorget

En av alla "shoppingstreeter"

Min underbara kurskamrat bjussar på sig själv, men byxorna va för tight för att komma upp...

Så vi håller oss på backen i stället...

...eller under. Dax att ta...

t-banan mot...


UNIVERSITETET

Vart KOMMER alla människor ifrån???

Ser inte alltför inspirerande ut va???
(miss Konradsberg. jaaa)

Det finns vackra (!)....vyer även här, även på vintern ;)

Dagens föreläsningssal...inkl "en glad student"
(undrar vad hon har i muggen - egentligen)

En fattig students lunch...

...och en ännu fattigare students lunch!

Nåja, jag har lite bilder kvar, men ni vill väl ha några i morron också?

Helena WB. Självklart, jag hör av mig , men inte förrän efter helgen ;)

Alla - Ha det allra bäst nu, själv ska jag krypa ner under täcket och fundera ut lite inför kommande momentet...

Ses i mon...


Kommentarer
Postat av: Lotta din fru för evigt

Hej hoppas att ni har det bra och att du är duktig nu så att jag kan va stålt över min fru:)

Kram vi hörs på Freda

2010-01-12 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0