täppt

jag är sååå täppt i näsan, har ingen ork, men annars är det bra.

Underbara Helena tog min helg så jag kan försöka kurera mig...

Har idag masat mig upp och tvättat tre maskiner, sedan lurade Renée med mig till Sandviken en sväng...men jag betalar nu ;)

myser nu under täcket och en molande värk i ryggslutet som drar sig fram mot magen ger mig en föraning om att nåt annat trist är på gång, men jag är inte förvånad - ska ju till Stockholm ;)

Jag har inte så mycke mer att berätta om dagen  - än, men bjussar på lite kort från dagen...det är så himla vackert!






Så den underbara varelsen som bor hos oss - visst är hon väl underbar haha


Nu ska jag fortsätta mysa - ha det bra alla glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0