tjo

en dag framför datorn - trots att min vän är hos doktorn...
Som tur är kommer han hem idag - frisk och kry
stark och redo att hjälpa mig närhelst jag behöver honom.


Det är KÄRLEK det <3

Har också hunnit vara en sväng till MIA, hälsat på Ronny och Britt-Marie för att kolla om hunden mådde bra.
Dessutom har vi haft förmånen att få låna PIM en stund eftersom de jobbade/skulle på möte...

Hon bara är såå myyyys
<3


Sedan alla i släkten
Mamma
Britt-Inger, Gunilla och Ingmarie med respektive och barn med respektive och barn ;)

Den 27/2 får ni boka in för en trevlig samvaro
Återkommer med tid, plats och förberedelser...

Men det kommer att bli alldeles tokroligt!!!


Igår va jag ner till Lotta som jag nog skrev igår. Jag hade kameran med mig
men tyvärr blev det batteritorsk så det blev inte så många kort...

Det blev ett på Iron (hmmm eller va det Doris?)

(skojja lite med Hanna - klart det är Doris)




Kommentarer
Postat av: ingmarie

Vd har du nu i kikaren? Vad är det som händer? den 27/2?

2010-01-21 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0