underbar kväll

har tillbringat kvällen med människor som jag tycker om - kan det bli bättre?

Ja - en hygglig film, trevlig pratstund och mycket kärlek...

Filmen va som sagt helt OK, inte bättre eller sämre än tvåan - dock är det väl så att inget kan mäta sig med ettan -ORIGINALET...




Jag har fotat lite under dagen...och igår...


Cooligt med en massa snö på rönnbären ;)


Och på solrosen...


Högnäs


En riktig liten hantverkare


såå jäkla mycket snö kom det

Och jag är glad som ett litet barn för det...
De e sååå mysigt...

Faktiskt så kan jag säga att jag saknar INTE de inande jävla äckliga blodsugarna som snurrar runt huvet på en de sköna sommarkvällarna man sitter ute (och inne). Jag saknar heller inte de vidriga randiga stickarslen som surrar omkring en så fort man tar med sig ett glas saft ut - för att inte tala om när man äter ute!

OCH jag hatar äckliga skitiga flugor som kan irritera en så man kan bli idiottokig.
Just nu njuter jag av vintern. Varför? JO för det ÄR vinter nu!
Svårare än så är det inte...



Men som sagt...(på FB) man ska njuta av varje dag, lägga energi på något bra istället för sådant man inte kan påverka...


Kommentarer
Postat av: anna

nja, de bästa med vintern är att de flesta spindlar är död, eller dom kanske sover bara.

2010-01-03 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0