en ständig jakt

Det är en ständig jakt på tid tycker jag...
eller på sol och värme - eller på "rätt" kläder...

en ständig jakt hela tiden!
Det surras om att det är för varmt - eller för kallt
man svettas - eller fryser
långt till semestern - eller för kort semester kvar
osv. osv.

MEN NJUT AV IDAG!
Varför ska det vara så svårt?

Jag tycker inte heller att det är optimalt alla gånger och gnäller säkert en hel del också - MEN i år har jag lärt mej något... Man kan acceptera det mesta även om man föredrar något annat?!

Äsch - shit a same...

I morron startar loppisen på IP och det har kommit oerhört mycket saker dit till försäljning
passa på att åka dit å köpa något
allt går oavkortat till upprustning av IP
Årsundas stolthet!

Har idag varit till Prärievägen å spelat ett parti kort - plump - men det gick inget vidare!
Jag hoppas att det blir fler gånger och att det går bättre då... Men det va skitroligt att spela kort i alla fall
och det var längesen!

Nu ska jag sussa för i morron ska jag följa med bästaste mamma till Gävle
och sedan ska vi fira bästaste Britt-Inger på födelsedagen!!

HURRAA för dej ida!

Till dej;

En syster är ett stöd
och en hjälpande hand.
Hon är bunden till dig
med ett kärleksfullt band.

Som lilla… eller stora…
är hon dig ganska lik.
Hon finns i många minnen
och hon gör din levnad rik.

Det känns tryggt att hon vet
varifrån du kom,
att hon ser vad du gör
och att hon bryr sig om.

Med henne kan du dela
både sorger och skratt…
En syster är en gåva
– en ovärderlig skatt.

 En syster är en liten bit
av barndomen som
aldrig kan gå förlorad
/Marion C Garretty

Ses på eftermiddan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0