hmm...bra uppslutning

eller så inte...men tre av trettiofem är OK

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen?!?
jag gör ingenting alls nu känns det som.
Idag har jag handlat, strosat lite på stan, hälsat på Gunilla, hämtat Maria - Ella och Clara, dammsugit poolen, lagat mat, tvättat, röjt i köket...

näää usch va trist!
Är detta mitt liv?

Ja så är det just nu...och vet ni?
JAG STORMTRIVS!!!

Vädret har idag också varit bra - för mig.
Lagom värme, lagom sol, lagom vind

Boysen kom hem idag - trevligt värre, precis som besöket av Johanna.

Ska nu ta mig i kragen å gå ut å städa bilen så den blir lite fräschare
mycke skräp i den nu :(

Avslutar med dagens väncitat;

En vän frågar hur du mår - och väntar på svaret!

Kram till Er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0