laaaaaat....

Idag har vi inte gjort många knop
en regnig dag som man bara varit lat och slö på.

Rickard, Peter, Sara och Sofie drog till golfen där Rasmus och Mattias varit på förmiddagen...

Ingmarie, Stig och Maria åkte till Nordstan

och jag gick upp på Haga och kikade lite i butikerna.

Hittade lite presenter och så.

Nu sitter vi som "parsor" alla som är här
(4 st är på Nordstan - inte samma som innan)

När de fyra shoppande kommer tillbaka ska vi övriga ut och äta en bit mat - i regnet...

Om jag känner att jag orkar så lägger jag upp lite kort senare
men nu får ni hålla tillgodo med ett citat...

"Som jag ser det är det så här:
Om du vill ha en regnbåge, så måste du stå ut med regnet."
- Dolly Parton -


Arbetet kan vänta medan du visar barnet regnbågen,
men regnbågen väntar inte tills du arbetat klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0