oj va det gick fort

desssa dagar - utan inlägg

men här kommer ett.

helgen har lunkat på, utställning i Högbo på lördagen
utan vidare resultat
och loppis på söndagen.

idag har det däremot hänt lite kuligt - eller i alla fall bra saker

rummet som vi ska göra tv-rum av är snart tomt, sovrummet är städat och jag har handlat mat till hela veckan.

Jag har träffat bästaste Gunilla och Jessica.

Maria har fått lillstugan i det närmaste klar
och vi har det toppenmysigt  i vårt egna lilla paradis.


Nu ska jag sussa så jag orkar med det som står på min "todo"-lista för tisdagen den 20 juli

Kramar på er





Måste bara visa mina underbara tjejer som jag har spökandes här i kväll ;)



kul iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara bilder.Vad fint du har det.

Kramar Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0