undrar...

Vilka som läser min blogg egentligen?
 Ni får gärna sätta ett litet avtryck i form av en kommentar...
vore trevligt!

när jag för närvarande lider av extrem torka både vad gäller att leva (det är ju sååå varmt) och vad jag ska skriva här...

Har jobbat idag också och klarade av det utan större problem.
Det har varit riktigt trevligt att träffa alla kunder igen och fått höra av en del att de tyckte det var roligt att se mig där igen...
hmmm ja som sagt det har varit roligt om än i varmaste laget ;)

I morron ska jag göra så lite som möjligt...
handla måsta jag tyvärr göra men det är snabbt avklarat
sedan ska jag lyssna klart på min bok och bara njuta av hela livet...

Måste få skryta över min underbara dotter som fixade mat till oss idag, jag hade somnat efter jobbet och väcktes av att Maria talade om att det var mat...

Sååå skönt att slippa detta idag.

Veckan som kommer hoppas jag på att det ska hända lite roliga saker.
Rasmus och Mattias ska iväg och jobba hela veckan så det kommer att bli riktigt tomt här hemma - men kanske lite billigare med maten ;)

Rabarberpajer ska jag baka i alla fall eftersom vi har en hel del rabarber
och det kan vara gott att plocka fram i höstmörkret.
Sedan ska jag försöka mig på - igen - att skriva en matsedel som vi kanske ska kunna följa.

Men nu ska jag sätta mig i källaren och njuta av den något svalare luft som råder där nere.

Ha en trevlig kväll-natt- och så småningom morgon...

Kramisar Annica


Kommentarer
Postat av: Maria

...meeen, du vet väl att jag läser din blogg...



Kram i sommarvärmen//Maria

2010-07-05 @ 14:29:59
URL: http://kicken-08.bloggplatsen.se/
Postat av: Bästa svägis

För nyfiken att låta bli. Tänker på dig/er i dag lite extra....Krramen

2010-07-05 @ 16:48:40
Postat av: sofieeeeeeee

det händer att jag kikar in titt som tätt ;)

2010-07-06 @ 18:26:39
Postat av: malin

Det är klart att jag läser din blogg ;) kram till er

2010-07-07 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0